جوک پ ن پ
جوک اس ام اس عکس!!!
اینم یکی دیگه از سایتامpatoghshadii.ir
یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:, :: 16:40 :: نويسنده : ایمان موسوی

یه روز شیشه رفته بود توی دستم هی بالا و پایین میپریدم به دوستم گفتم بیادرش بیار گفت شیشه رو گفتم پ ن پ بیا شکل منو در بیار با هم شاد شیم

…………………………

تو بازار می چرخیدم دیدم یه دختربچه ۴-۵ ساله داره گریه می کنه و مامانشو صدا میزنه! رفتم پیشش گفتم چیه عمو مامانتو گم کردی؟ برگشته می گه: پ ن پ دیدم صدام قشنگه دارم روضه می خونم!!!!!! منم رنگم شد عین لبو کم آوردم دیگه. ی دفعه مامانشم سر رسید گفتم دختر شماست این چه زبونی داره؟؟ گفت پ ن پ مداح محلمونه اومدم بگم دعام کنه!!!!!!!!!!

…………………………………

پسر برادرم تازه ب دنیا اومده آوردیمش خونه خوابیده.چنتا از فکوفامیلامون اومدن میگن نینی خوابه میگم پ ن پ گفتن واسه بار اول بردیش خونه ۸ ساعت بزنیدش برق شارژ ش…

……………………………

دوستمو میبردن اعدام
داشتم خون گریه میکردم
یکی از شاهدان مییگه دوستته
میگم پ ن پ همشهریمه دارم ادای دین همشهری بودنمو به جا مییارم

………………………..

رفتم بقالی میگم بهم سیگار بده
میگه یه بسته کافیه
میگم پ ن پ یه گونی بده

……………………..

سره کلاس نشسته بودیم . یهو مدیره اومده میگه : خسته نباشید
معلممون هم میگه : یعنی زنگ خورد ؟
میگم پ ن پ اومده بهت روحیه بده ۱ ساعت دیگه درس بدی ! !
معلمه روشنفکره داریم عایا ؟ نه واقعا داریم ؟
مسولین رسیدگی کنن
………………………………..

امروز دیر رفتم مدرسه مدیر هم اومده منو دیده میگه دیر اومدی ؟
گفتم پ ن پ خودم زود اومدم اینم خوابیه که صبح دیدم دیر میام مدرسه :) )
گفت پس مسخره هم میکنی ؟ گفتم پ ن پ دارم به بزرگواری هاتون افتخار میکنم :)
گفت پس یک جایزه کتک دلت میخواد ؟ گفتم پ ن پ کمتر از توپ طلای اروپا قبول نمیکنم :) )
حالا دو کلام صحبت کردیم یکی نیس بهش بگه اون سه روز اخراجی دلیلش چی بود :|

……………………………………

دارم رو تردمیل عین خر مدووم یارو میگه اینجوری میدویی لاغر کنی؟؟ میگم پ ن پ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم!

………………….

تو خیابون دفتر نقاشی ریخته بودن ، گفتم عاقا اینا واسه فروشه ؟؟
گفت :” پ ن پ ، گذاشتیم واسه زیبایی محیط زیست”

…………………..

زنگ زدم عکاسی نوبت بگیرم واسه عکس گرفتن دختره گوشی رو برداشته میگم: ببخشید خانوم امروز وقت خالی کی دارین؟ میگه:واسه عکس گرفتن؟ میگم:پ ن پ واسه اینکه با خونواده خدمت برسیم!!! بعد می خنده میگه:۶وقت داریم …میگم: قبل از ۶ هم کسی نوبت داره؟ میگه: پ ن پ امروز رو کلا واسه همسر اینده ام خالی کردم!!!

……………………….

رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم:بال دارین؟
میگه:بال مرغ؟
میگم:پ ن پ بال هواپیما چن تا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم!!!

…………………………

با دوستم رفتیم استخر پریده تو اب میگه حالا شنا کنم گفتم پ ن پ بزا اهنگ تایتانیک بزارم اروم غرق شو

……………………………

داداشم اومده میگه شلوارک پوشیدی؟!!

میگم پ ن پ پول نداشتم بخرم اومدم شلوارمو تا زانو با قیچی بریدم

شده این

…………………………………

درس ریاضیات مهندسی رو شدم ۹٫
رفیقم میگه افتادی؟
میگم:پ ن پ استاد گفته دستم تنگه این ۹ نمره رو بگیر بقیه ش هم سر برج بهت میدم!!!

…………………………….

دختره اومده کافی نت میشینه پای سیستم میگه ببخشید سیستمتون خاموشه ؟ میگم بله
میگه روشنش کنم ؟
میگم پــ نــــ پـــــ در حالت خاموش کارتو انجام بده

……………………………

امروز ۵۰ متردنبال تاکسی دویدم .بعدراننده نگه داشت وگفت میخوای سوار بشی.گفتم پ ن پ ……………فقط میخواستم سفر خوشی رو برات ارزو کنم

………………………

یه جوش روی دماغم زده اندازه گلابی!
دوستم دیده میگه جوشه؟
میگم پ ن پ قسمت های مهم صورتم رو علامت زدم تو امتحان میاد!

……………………..

دستمال کاغذی گرد کردم گذاشتم تو بینی م مامان بزرگم میگه:از بینیت خون اومده؟
پ ن پ دیدم از دماغم داره هوا میاد گفتم حتما پنچر شدم فعلا اینو رد کنم تا بادم خالی نشه…

……………………………..

دستم سوخته دارم می بندمش
دوستم اومده میگه سوخته؟؟؟؟
پ ن پ خوابش میاد دارم پتو میپیچم دورش

…………………………

دشتم با بچه ها یه قل دو قل بازی می کردم
داداشم اومده می گه سنگه؟؟؟
پ ن پ تیله ی نشُسته است!!

…………………………..

لپ تاپ رو پامه دارم باهاش کار می کنم
بابام اومده تو اتاقم میگه لپ تاپت روشنه؟
میگم نه، رو زمین داشت گریه می کرد گذاشتمش رو پاهام آروم بگیره! بعد بهش میگم کاری داری باهاش؟
میگه نه، صدای گریه ش تا تو اتاق من میومداومدم بهت بگم گناه داره بغلش کن

………………………….

استاد صدام کرده برم پای تخته.یه مسئله نوشت روی تخته.
گفتم حلش کنم؟گفت پ ن پ نگاش کن
گفتم میشه برم بشینم؟ گفت یعنی نمیتونی حلش کنی؟ پ ن پ میتونم واسه حمایت از دانشجوهایی که میتونن حلش کنن حل نمیکنم
هیچی دیگه درس رو هم حذف کردم!

…………………………

بهش میگم با من ازدواج می کنی؟میگه داری بهم پیشنهاد میدی؟پ ن پ میخوام غیر مستقیم حالیت کنم مامانت تصادف کرده بری بیمارستان!!!

…………………………

تو کلاس بسکتبال انگشتم در رفته رفتم پیش مربی
می گه جا بندازمش؟؟
پ ن پ خود ترمیمی مزمن داره خودش جا میفته!!!!

…………………………..

داشتم از پله میرفتم بالا خوردم زمین پام در رفت
داداشم گفت جا بندازمش؟؟؟
پ ن پ بذار یه کم دیگه قل بخوره جا بیفته!!!

……………………………….

به دوستم میگم بیا پسته بگیرم
میگه : برا اینکه بخوریم؟
میگم: پـــ نــــ پـــــ باهاشون یه قل دو قل بازی کنیم مردم به چشم پولدار بهمون نگاه کنن!

……………………………..

تو خیابون با دوستم دارم راه می رم گوشیم یه دفه زنگ می خوره.
دوستم می گه:صدای گوشیه توه؟؟؟
منم گفتم:پ ن پ ١١٠ صدا آژیرشو عوض کرده

…………………………..

با چشای پف کرده رفتم مدرسه دوستم می گه:خواب بودی؟؟؟
می گم پ ن پ چشامو پروتز کردم

……………………………..

به داداشم میگم سر رات داری میری یه لیوان آب هم برای من بیار.بهم میگه تشنته میگم: پ ن پ من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم

............................................

چهل کیلو بار دستمه میگم کمرم شکست بیا بگیر … میگه بار رو؟! پـَـــ نــه پـَـــ ننه بزرگ منو غم بی کَسیش کمرمو شکسته

******************
میگم سایت خیلی سنگین شده میگه یعنی تعدا کاربر ها زیاد شده؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ این چند وقته زیاد شام خورده باید رژیم بگیره لاغر بشه

*****************
یارو اومده کافی نت می گه می خوام اعضا خونوادمو جدا کنم می گم باید بری پلیس به اضافه 10 می گه برا یارانه هستا می گم پ ن پ برا مرغداریه

***************
داشتم یه گربه رو تو سبد می بردم صدای میو میوش کل خیابون رو برداشته بود … دختره میگه گربس؟! پـَـــ نــه پـَـــ نهنگه اختلال ژنیتیکی پیدا کرده

****************
لپ تاپ رو پامه دارم باهاش کار میکنم بابام اومده تو اتاقم میگه لپ تاپت روشنه ؟ میگم…

پَـــ نَ پَـــ رو زمین داشت گریه میکرد گذاشتمش رو دلم آروم بگیره بعد بش میگم کاری داری باش مگه ؟ میگه پَـــ نَ پَـــــ صدا گریه اش تا تو اتاق من میومد اومدم بهت بگم گناه داره بغلش کن
پارتی بودیم … ملت اون وسط داشتن دستارو تکون میدادن و میرقصیدن …
رفیقم میگه دارن میرقصن!؟
پَـــ نَ پَــــ اینجا گیر افتادن! دارن برای هلیکوپتر امداد دست تکون میدن تا نجاتشون بده

****************
رفتیم واسه عروسی باغ اجاره کنیم … یارو میگه جای امن میخای ؟
پَـــ نَ پَـــ یه باغ بده تجاوز خورش خوب باشه مهمونا روش حساب کردن !

****************
چشام پر اشک، بغض تو گلوم
میگه میخوای گریه کنی ؟!

پَـــ نَ پَــــ میخوام ببینم با چشام میتونم بشاشـم ؟!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 38511
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا
کد پیغام خوش آمدگویی