جوک ورزشی
جوک اس ام اس عکس!!!
اینم یکی دیگه از سایتامpatoghshadii.ir
جمعه 19 مهر 1392برچسب:, :: 9:54 :: نويسنده : ایمان موسوی

فکر کنم شبکه ورزش چین از روز افتتاحیه المپیک آهنگ “ورزشکاران دلاوران نام آوران” ُ گذاشتن روی رپیت و چراغا رو خاموش کردن و همگی رفتن خونشون...
اینام با این ورزشاشون!!! :-(
کی زورش میاد؟من؟اصلا!!!! :-(

…………………………..

دیشب بازی منتخب2014بامنتخب98 فک کنم یه کمم طول میکشید بازی تبدیل میشدبه تمرین تیم ملی جدید والا آخه همش بازیکن قرض میگیرن اینکه نشد منتخب 98 :( :)

…………………………

بازیکنه گل زده داره خوشحالی میکنه
دوستم میگه گل زده
میگم پ ن پ همراه اول اومده وسط بازی گفته برنده شدی

………………………

یارو میره کولر بخره فروشنده میگه:آبی باشه؟یارو میگه نه اگه قرمزشو دارین بدید؟!!!!!

.........................

به افتخار همه بچه های با غیرت والیبال بزن لایکو
دمشون گرم خدایی خیلی زحمت کشیدن که پرچم کشورمون بالا بمونه

............................

دم همه بروبچه های والیبال گرم که خدا وکیلی غیرتبی بازی کردن بهترین عیدی هم به مردم دادان.

........................................

این همه میگفتن که مردمای کره و ژاپن بافرهنگن و خیلی باشعورن همش کشک بود!!!
آقا دیروز وقتی داور سوت رو زد و بچه های باغیرت ایرانی داشتن خوشحالی میکردن دوتا از بازیکنای کره که به سوشا مکانی با مشت حمله کردن،تماشاگراشون که هرچی آشغال داشتن ریختن تو زمین....
جنبه باخت رو داشته باشین عزیزان من

.............................................

یعنی با حرکتی که آخر بازی کیروش به سمت سرمربی کره انجام داد انقدر حال کردم که با صعود تیم ملی انقدر حال نکرده بودم

..............................................

به سلامتی تیم ملی فوتبال که لبنان و پپپپپپپپپپووووووووکککککوووووووونننننننندددددد
.............................

به خاطر تیم ملی والیبال که با تیم اول جهان تو روسیه انقد قشنگ بازی کرد

.....................................

رفتم سر کوچه مون یه پیرمرده رو دیدم گرم کن ورزشی یه دست قرمز پوشیده بود خواستم یه خورده اذیتش کنم گفتم ته جدول خوش میگذره عایا؟
شنیدم: ته جدول کیه عاغـــــــــــــــا؟جشن قهرمانی مونو ندیدی؟
من: اکسکیوز مرا؟جان؟پرسپولیس کی قهرمان شد ما ایران نبودیم؟
ادامه داد: پرسپولیس چیه تیم ما من یونایتده
جان شما یونایتدی؟
گفت:رونی رو نمیبینی پشتم نوشته؟!!!!
من 8-$
من یونایت ;-)
من دیگه حرفی ندارم

...........................
عاقا من موندم اینایی که پنج دست لباس میپوشن میان پارک که مثلا میخوان بدوند
اخرش هم یه هنذفری زدن و همش آهنگ گوش میدن
خب مگه نمیشه تو خونه اهنگ گوش کنی که الکی فضای معنوی پارک رو هم خراب کردید

 

 

همیشه بچه ها به نیمار جونیور که لقبش بود می گفتن
جونور
حالا بچه رونالدو هم کریس جونیوره
ما هم بهش می گیم
جونور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 359
بازدید کل : 38499
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا
کد پیغام خوش آمدگویی