داستان های عجیب
جوک اس ام اس عکس!!!
اینم یکی دیگه از سایتامpatoghshadii.ir
پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:, :: 12:11 :: نويسنده : ایمان موسوی



در نهايت رئيس راهب ها گفت:« اين كليد آخرين در است » . مرد كه از در هاي بي پايان خلاص شده بود قدري تسلي يافت.. او قفل در را باز كرد. دستگيره را چرخاند و در را باز كرد . وقتي پشت در را ديد و متوجه شد كه منبع صدا چه بوده است متحير شد. چيزي كه او ديد واقعا شگفت انگيز و باور نكردني بود.


.


.


.


.


.


.


.


....


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.....اما من نمي توانم بگويم او چه چيزي پشت در ديد ، چون شما راهب نيستيد .

 

لطفا به من فحش نديد؛ خودمم دارم دنبال اون احمقي كه اينو براي من فرستاده مي گردم تا حقشو كف دستش بگذارم.


نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت12:28---19 مهر 1392
دایی فعالمـــ
پاسخ:ممنون غزل


۩♥khatereh♥۩
ساعت12:36---18 مهر 1392
خخخخخخخخخخ وبلاگ باحالی داری عزیزم به وبلاگ منم بیای خوشحال میشم لینکت کردم
پاسخ:حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 38451
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا
کد پیغام خوش آمدگویی